Recent toegevoegde artikel(en)
  • Product
  • Aantal
  • Prijs
  1. Er bevinden zich geen producten in je winkelwagen
Wijzig winkelwagen
Eindtotaal 0.-
Subtotaal (inclusief BTW) 0.-
BTW (%) 0.-

Bestellen

Bestelling plaatsen

Plaats artikel in winkelmand
Indien je een artikel wilt bestellen in de Formido webshop, ga dan naar het product van je keuze en klik op ‘In winkelwagen’. Het artikel verschijnt nu in de winkelwagen.

Indien je meerdere artikelen wilt bestellen, herhaal je dit proces. Zodra de bestelling compleet is kun je de bestelling afronden. Klik op de knop ‘Winkelwagen’ (rechtsboven).

In de winkelwagen staat een overzicht van de artikelen die worden besteld, het is nog mogelijk wijzigingen aan te brengen.

Kies een bezorgoptie
Maak in de 'Winkelwagen' de keuze tussen ‘Afhalen in vestiging’ (€ 0.00 bezorgkosten) of ‘Thuisbezorgen’ (zie Bezorgkosten). Indien je een couponcode hebt kan je deze hier invoeren. Deze wordt uitsluitend door Formido verstrekt.

Kies je voor thuisbezorgen, dan wordt op basis van de postcode van het bezorgadres de bestelling geleverd door de dichtstbijzijnde Formido vestiging. Wij bezorgen in heel Nederland, met uitzondering van Texel, Vlieland en Terschelling. Ook bezorgen we in Belgie op de postcodes 3900, 3910, 3930 en 3950.

Klik op ‘Verder met afrekenen’ en volg de stappen:

Aanmelden (stap 1)
-> Vul je e-mailadres in
-> Indien je een nieuwe klant bent geef dat hier dan aan
-> Indien je al eerder hebt besteld en/of een 'Mijn Formido' account hebt, vul dan hier je wachtwoord in
-> Ook is het mogelijk om in het loggen met Facebook. In dat geval wordt alleen het e-mailadres en wachtwoord, dat je gebruikt om in te loggen bij Facebook, gebruikt om te registreren bij Formido. Klik hiervoor op ’Login met Facebook.’
-> Klik op ‘Naar stap 2’

Account aanmaken (stap 2)
-> Indien je nog geen account hebt, vul dan de verplichte velden in (aangegeven met een *)
-> Indien je al eerder hebt besteld en / of een 'Mijn Formido' account hebt, worden je gegevens automatisch getoond
-> Indien gewenst kan een afwijkend bezorgadres gekozen worden
-> Klik op ‘Naar stap 3’

Reservering afronden (stap 3)
-> Bekijk het overzicht van de ingevulde gegevens. Deze zijn nog te wijzigen (klik op ‘wijzig’)
-> Ga akkoord met de algemene voorwaarden. Deze zijn te lezen door te klikken op de link

Afrekenen orders (stap 4)
-> Zowel thuisbezorgorders als afhaalorders reken je direct in de webshop af
-> Er dient een keuze te worden gemaakt voor betaling via iDEAL of  creditcard. In beide gevallen dient het volledige bedrag, incl. BTW en eventuele bezorgkosten vooraf betaald te worden. Het is niet mogelijk om in termijnen te betalen.



Betalen met iDEAL
-> Kies iDEAL als betaalmethode en selecteer de bank waarbij de betaling uitgevoerd kan worden
-> Je komt nu in het vertrouwde betaalprogramma van je bank terecht. De gegevens van de aankoop zijn al ingevuld
-> Tijdens het betaalproces krijg je het verzoek om akkoord te geven voor een betaling aan de Formido webshop. Nadat dit is gedaan is de bestelling een feit en kan de betaling niet meer ongedaan worden gemaakt
-> Na goedkeuring van de betaling ontvang je een bevestiging van de bank
-> Vervolgens keer je terug naar de webshop van Formido
-> Je krijgt binnen enkele ogenblikken een e-mail van de Formido vestiging met daarin een bevestiging van de bestelling en het ordernummer


Betalen met creditcard
-> Kies op de betaalpagina het type creditcard waarmee je wilt afrekenen
-> Vul vervolgens het volledige creditcardnummer, de vervaldatum, en de 3-cijferige veiligheidscode (CVC-code, welke staat vermeld op de achterzijde van de kaart) in
-> De betaling wordt pas aan het einde van de maand van je rekening afgeschreven (exacte voorwaarden zijn na te vragen bij de creditcardmaatschappij)
-> Vervolgens keer je terug naar de webshop van Formido
-> Je krijgt binnen enkele ogenblikken een e-mail van de Formido vestiging met daarin een bevestiging van de bestelling en het ordernummer


Bestelstatus bekijken
Klik bovenin op ‘Mijn Formido’ om de status van je bestelling te bekijken.


Bestelling wijzigen
Het is niet mogelijk een bestelling te wijzigen na betaling. Indien je toch een wijziging wilt doorgeven, kun je contact opnemen met de vestiging waar de bestelling is gedaan.


Bestelling annuleren

1. Na online betaling (per iDEAL of creditcard) is annuleren van de order niet meer mogelijk, tenzij:
-  De overeengekomen bezorgdag wordt overschreden met meer dan zeven werkdagen
-  De levering als gevolg van het niet leverbaar zijn van producten in zijn geheel niet kan plaatsvinden
In beide gevallen zal het orderbedrag, inclusief eventuele bezorgkosten, worden teruggestort.


Stap terug